مریم نواز شریف آج اپنے کاغذات حرامزدگی جمع کروانے گئی تو وھاں کیا ھوا

Abdul Shakoor June 13, 2018 313 No Comments

image

مریم نواز شریف آج اپنے کاغذات حرامزدگی جمع کروانے جانیوالی تھی اس سے پہلے اس کے سیکریڑی نے ماڈل ٹاؤن مارکٹ کے بینک اسکوائر پہ پالتو کتوں کی کچھ دوکانیں ھیں وھاں پالتو جانوروں کے آیک ڈاکٹر ھیں ڈاکٹر پپو اس کو فون کیا کہ جاسوس کتوں کی ضرورت ھے تو اس نے بولا جناب میرے پاس تو جاسوس کتے ھے ہی نھیں۔مریم کے سیکرٹری کے اسرار پہ ڈاکٹر پپو کو نا چاہتے ھوئے ان کی خدمت کرنا پڑی۔

ڈاکٹر پپو جو کہ پالتو جانوروں کا ڈاکٹر بھی ھے اس کے پاس ایک کتیا ائ تھی بریڈ کروانے کے لئے ڈاکٹر پپو نے وہ کتیا مریم کی ملازمین کے حوالے کردی اس میں سب نے ٹکا کر دیہاڑی لگائ۔

ریٹرنگ آفیسر کے دفتر کی مکمل سکینگ اس کتیا سے کروائ یہاں تک کہ ریٹرنگ آفیسر کے چیمبر اور باتھ تک اس کتیا کو دکھایا گیا۔حالانکہ سابقہ ڈپٹی وزیر اعظم پرویز الہی بھی وہیں گیا تھا کاغذات نامزدگی جمع کروانے جہاں مریم نواز شریف اپنے کاغذات حرامزدگئ جمع کروانے گئی تھی۔پرویز الہی نے تو آر او کے دفتر کو کتیا سے سکینگ نھیں کروایا پھر اس مریم نواز شریف کو کونسا سرخاب کا پر لگا تھا سب رج کھان دیاں مستیاں نے آتا لگے تے طبلے پٹاخدے نے۔

وھاں ریٹرنگ آفیسر نے ایک سرسری سا سوال پوچھا مریم کی حالت غیر ھوگیئ ساتھ کھڑی درباریوں ضمیر فروشوں کی فوج رنگ برنگے جوابات دیتے رھے جبکہ مریم ایک سادہ سے سوال کا جواب نہ دے سکی۔

سوال یہ تھا کہ بی بی مریم انگلینڈ صاحبہ اگر تم انتخابات جیت جاتی ھوتو پانی کے بحران پر قابو کیسے پاوگی ریٹرنگ آفیسر کے ایک سادہ سے سوال کہ پانی کے بحران پی قابو کیسے پاوگے تو مریم انگلینڈ کو اپنے پانی پہ قابو پانا مشکل ھوگیا جو عورت الیکشن جیتنے کے بعد پانی کے بحران پر قابو پانے کے سوال پہ پانی پانی ھوگیئ وہ 22 کروڑ عوام کے لئے پانی کے بحران پر قابو کیسے پائے گی۔

یہ سب نااھل جاھل اور بے حس بے شرم لوگ ھیں ان کا ایک ہی مقصد ھے بس پیسہ پیسہ بھلے کیسا بھلے عزت لٹانی پڑے پر پیسہ آنا چاہئے جس عوام کا اور عوام کے عوامی ننایئدون کا مقصد صرف پیسہ ھو وہ عوام اور عوامی نمائیندے جلد یا بدیر خوار و تباہ ھوئے ھیں یہی حال کچھ پاکستان کی عوام اور ان کے نمائندگان کا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *